søndag 7. juni 2009

Reisefeber!

I det siste har internett kommet og gått litt som det ville, så har blitt lite blogging. De siste ukene har jeg nytt sommeren og ferie fult ut. Jeongmin dro den 28.mai, så jeg er for det meste alene hjemme om dagene. Blir litt kjedelig for de fleste jobber om dagen og slipper ikke ut av jobb før ni tiden, så jeg har faktisk leste en del og solt meg litt. Siste uken har det vært lite sol da, så i går (lørdag) fant jeg ut at det var på tide å begynne å pakke. Har ikke helt gått opp for meg enda at jeg skal hjem om tre dager. I tillegg har vi ventet på at Kara skulle føde, noe hun skulle gjort forrige lørdag, men det ser ut som de skal sette i gang fødselen i morgen.
Fredag var jeg ute å red med Sam, eneste fine dagen hele uka. Det var skikkelig idyllisk, med hester og hunder, litt sinte kuer og nydelig vær. Merker det fortsatt i rumpa, og jeg falt bare nesten av èn gang! På kvelden dro Angi og jeg på the races, billøp. Det var veldig høyt, men var morsomt å få det med seg.
Barnesatt sønnen til volleyballtreneren også et par ganger. Han er åtte uker og smiler konstant. Han gråt ikke en eneste gang, og det var veldig kos. Ellers har jeg løftet vekter hver dag etter at de åpnet vektrommet igjen på skolen (ja, jeg er veldig stolt av meg selv). Dro til og med ut på en joggetur med Jessica, men det gikk vel heller dårlig. Jeg sa til meg selv at jeg skulle prøve å holde kondisen etter basketballsesongen, men den planen gikk det visst ikke så bra med. Jeg er ikke den flinkeste personen til å få meg selv ut til å jogge.
Var nede i Lincoln og besøkte Mariah forrige helg, det var utrolig koselig. Vi shoppet litt, took en tur til poolen og grillet smores (anbefales, grillet marshmellows og sjokolade most mellom to plater kjeks), og fikk også med meg et par av volleyballkampene hennes.
I dag kom Anette over en tur, og vi dro til henne etter det. Var koselig, og familien hennes er utrolig hyggelig! (De har forresten en vaskebjørn som kjæledyr), den er ikke så stor enda, men veldig søt.

Så nå er det da snart på tide å dra hjem, og imorgen må jeg se å få pakket resten. Har bare utsatt det så lenge som mulig egentlig, men nå har jeg ikke stort mye mer tid på meg. Drar ned til Lincoln på tirsdag, og siden flyet mitt ikke går før seks på ettermiddagen skal vi spise sammen med Mariah og dem før vi drar, så det blir veldig koselig. Flyruten min er: Lincoln-Chicago-Frankfurt-Oslo. Så nå skal jeg bare nyte siste dagen min, møte så mange som mulig og bare ha det gøy det siste døgnet.

Michelle og jeg signerte taket i kunstrommet siste skoledag!

Mr. Fisher og meg



Sees om ikke så lenge:)

Ingen kommentarer: